Dlaczego warto zlecać jednostce zewnętrznej co-packing?
Ostatnio dodane
Submitted by addmean on Wed, 08/03/2022 - 09:15
Oferty promocyjne są nieodłączną cząstką każdego przedsiębiorstwa. Niespodzianki dorzucane do towaru czy zestawy 2 w cenie 1 na stałe zagościły w ofertach wytwórców. Zamiast samemu organizować co-paking towaru na potrzeby akcji promocyjnych, najlepiej go outsoursować. Jakie zyski odnosi wtenczas zleceniodawca?
Najprościej charakteryzując co-paking to sporządzenie kompletów promocyjnych.
Z kilku rozmaitych opakowań artykułów przygotowuje się zestawy, jakie trafiają potem do sprzedaży. Proces ten zwany jest konfekcjonowaniem. Pomimo pozorów co-paking nie jest najprostszym zadaniem, stąd wytwórcy często stawiają na jego zlecanie jednostkom zewnętrznym. Dzięki zleceniu procesu przepakowania jednostce zewnętrznej, nie muszą aktywnie uczestniczyć w całej akcji, a tylko w jej startowej fazie, a więc szczegółowych uzgodnieniach dotyczących zestawów promocyjnych oraz ewentualnie w zakupie składników (poznaj więcej). Resztą zajmuje się wykonawca, który odpowiada za wyprodukowanie zestawów, ich kompletację zgodnie z obranymi założeniami, wydanie towaru, a nierzadko również za dystrybucję produktów do odbiorców końcowych.
Które branże zazwyczaj korzystają z co-pakingu? Możemy pomóc sobie w odpowiedzi na to pytanie, przemierzając półki w hipermarkecie oraz szukając specjalnych zestawów promocyjnych. Największą ich liczbę możemy odnaleźć w sektorach branży spożywczej oraz chemicznej. Dużą część stanowią opakowania kosmetyczne. Tuż za nimi znajduje się branża elektroniczna jak też prasa (zamieszczanie uzupełnień do czasopism, wklejanie próbek artykułów, itp.).
Author: Benjamin Moore Sp. z o.o.
Source: http://benjaminmoore.pl/
Które branże zazwyczaj korzystają z co-pakingu? Możemy pomóc sobie w odpowiedzi na to pytanie, przemierzając półki w hipermarkecie oraz szukając specjalnych zestawów promocyjnych. Największą ich liczbę możemy odnaleźć w sektorach branży spożywczej oraz chemicznej. Dużą część stanowią opakowania kosmetyczne. Tuż za nimi znajduje się branża elektroniczna jak też prasa (zamieszczanie uzupełnień do czasopism, wklejanie próbek artykułów, itp.).
Co-paking dobrze jest outsoursować, jeśli przedsiębiorstwo znajdzie się w jednej z następujących sytuacji: spodziewa się zenitu sprzedażowego, nie ma praktyki w co-pakingu, czy pragnie obniżyć koszta. Co-paking dobrze jest zlecić firmie zewnętrznej w momencie, kiedy firma ma tzw. szczyty handlowe w przeciągu roku. Może być to okres świąt Wielkiej Nocy, Dnia dziecka lub np. wakacje. Jest to czas bardzo pracowity i przedsiębiorstwa często nie są w stanie same wykonać tylu zestawów promocyjnych, ilu żąda rynek. Następną sytuacją jest brak biegłości w co-pakingu (poznaj ofertę).
Czy ten materiał uważasz za cenny? Jeśli tak, to kliknij i przeczytaj więcej tutaj (https://www.dermamed.com.pl/oferta/epilacja) - będące tutaj kwestie udzielą odpowiedzi na wszystkie Twoje pytania.
Warto wtenczas temat przekazać firmie, która specjalizuje się w owej usłudze, posiada obeznanych pracowników, właściwe maszyny, konieczne certyfikaty, itp.
Czy ten materiał uważasz za cenny? Jeśli tak, to kliknij i przeczytaj więcej tutaj (https://www.dermamed.com.pl/oferta/epilacja) - będące tutaj kwestie udzielą odpowiedzi na wszystkie Twoje pytania.
Warto wtenczas temat przekazać firmie, która specjalizuje się w owej usłudze, posiada obeznanych pracowników, właściwe maszyny, konieczne certyfikaty, itp.