Error message

Deprecated function: The each() function is deprecated. This message will be suppressed on further calls in menu_set_active_trail() (line 2405 of /var/www/vhosts/dreamingmoon.com.pl/includes/menu.inc).

Który papier jest najpopularniejszy do drukowania wizytówek?

Ostatnio dodane

Jednym z najpopularniejszych wykorzystywanych materiałów promocyjnych jest wizytówka. W wypadku tego produktu dużą wagę ma nie tyle jej cena czy też projekt graficzny, co odmiana papieru, czyli jego gramatura. Aktualnie pewnego rodzaju standardem jest drukowanie ulotek na papierze kredowym mającym gramaturę 350g/m2.


Zazwyczaj wybór odpowiedniego papieru może mieć wpływ na sposób traktowania jej właściciela i jego działalności. Dlatego też co poniektóre osoby są zainteresowane drukowaniem jedynie na papierze ozdobnym.

Przypadł Ci do gustu nasz tekst? Więc gorąco zapraszamy (http://tort-artystyczny.pl/kontakt/) do kolejnych naszych wątków, które będą o zbliżonej tematyce.

Z drugiej strony właścicielom np. sklepów motoryzacyjnych bez problemu wystarczą wizytówki klasyczne. Stosowany tam papier kredowy cechuje się dobrą jakością oraz jest wersją, która jest najczęściej zlecana przez odbiorców. Jest to matowy papier mający gramaturę 350g/m2. Takie jego cechy jak grubość czy sztywność sprawiają, że doskonale nadaje się do wydruku większości wizytówek. Te cechy sprawiają, że nie niszczy się zbyt prędko. Można by także go połączyć z różnymi uszlachetnieniami w postaci choćby błyszczącej folii.

Masz zamiar dowiedzieć się większą ilość wiadomości na tego rodzaju temat? Jeśli tak, to kliknij tu i zdobądź pomocne informacje (https://pap-mediaroom.pl/polityka-i-spoleczenstwo/oddluzanie-korzyscia-dla-klienta-i-rynku-finansowego) - na pewno ono też okaże się dla Ciebie pasjonujące.

To niezwykle prosty sposób na nadanie wizytówkom bardziej estetycznego wyglądu.


marina - firma
Author: Presidencia de la República Mexicana
Source: http://www.flickr.com


Wizytówka pełni swe kluczowe funkcje, z których najbardziej istotną jest przekaz informacji o konkretnej osobie albo firmie. Powinny więc przyciągać wzrok oraz być zrozumiałe dla klientów. Można to uzyskać nie tylko przez typ papieru, lecz także przez atrakcyjny projekt graficzny. Standardowo zawiera on logotyp firmy razem z najważniejszymi danymi teleadresowymi.




Wizytówka najczęściej zawiera wszystko to, co cechuje daną osobę albo firmę. Jeżeli dla przykładu należałaby ona do spółki związanej z przemysłem motoryzacyjnym, można na niej umieścić małą ikonkę przedstawiającą samochód.