Co jest najważniejszym czynnikiem przy budowaniu swojego tzw. programu lojalnościowego?
Ostatnio dodane
Submitted by addmean on Tue, 10/08/2019 - 07:25
Czy wiesz, że dla większości firm zachowanie obecnego klienta jest wyjątkowo ważne do dalszego rozwoju spółki? Doskonale pamiętają o tym dyrektorzy oraz specjaliści do spraw marketingu.
Author: eFile989
Source: http://www.flickr.com
Jednym z narzędzi, które mogą pomóc w utrzymaniu obecnych odbiorów przy naszej spółce są między innymi różnorodnego rodzaju działania marketingowe.
Author: powazny
Source: http://www.flickr.com
Jednak skutecznego programu lojalnościowego, czyli tego typu, jaki skłania poszczególnych nabywców do pozostania przy takiej spółce nie można by utworzyć w pojedynkę. Nie starczy nawet cały zespół specjalistów do spraw marketingu. Dobre systemy lojalnościowe muszą być robione przez cały zespół, zatem przedstawicieli wszystkich działów spółki.
Jeżeli masz chęć poznać większą ilość informacji na tego typu temat, to wejdź na ten odnośnik - jest tutaj bardzo świeża treść (https://www.zelwak.pl/kontakt.html) dotycząca tej tematyki.
Zaliczać się do niego mogliby pracownicy księgowości, IT czy też działu zamówień. Nad wszelakimi operacjami kuratelę powinni sprawować wspomniani wcześniej marketingowcy, jednak całe przedsięwzięcie nie powiedzie się, jeżeli dany program nie będzie miał akceptacji zarządu spółki.
Jeżeli masz chęć poznać większą ilość informacji na tego typu temat, to wejdź na ten odnośnik - jest tutaj bardzo świeża treść (https://www.zelwak.pl/kontakt.html) dotycząca tej tematyki.
Zaliczać się do niego mogliby pracownicy księgowości, IT czy też działu zamówień. Nad wszelakimi operacjami kuratelę powinni sprawować wspomniani wcześniej marketingowcy, jednak całe przedsięwzięcie nie powiedzie się, jeżeli dany program nie będzie miał akceptacji zarządu spółki.
Author: David J
Source: http://www.flickr.com
A czym w rzeczywistości są opisywane tu systemy? Otóż duża część społeczeństwa ma w portfelu przeróżne karty lojalnościowe, dzięki jakim przeważnie zbieramy różnorodnego typu punkty. Najważniejszą zasadą dla oferującej tego typu systemy lojalnościowe firm jest to, żeby suma nagród przekazywanych konkretnemu klientowi nie przekraczała zysków dzięki niemu wygenerowanych. Co ciekawe, są one znakomitym narzędziem marketingowym również dla wielkich sieci handlowych, jak i dla mniejszych punktów, np. kawiarni czy klubów SPA.
Warto też wspomnieć, że żeby zaimplementować wspomniany system w swej korporacji, nie należy robić go od podstaw, gdyż są gotowe rozwiązania, które można zaimplementować w swojej korporacji.